[Pardus-kullanicilari] Konsolda Görüntü Problemi ve Disk Dolma Problemi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Oca 2008 Pzt 23:11:09 EET

 Şimdilik tasma -> sistem seçenekleri -> açılış yöneticisinde  açılış
parametrelerinden

 splash=.... kısmı ve console=tty2 kısmını silin (kısımlar boşluk ile
ayrılıyor), video=... olan kısmı

 video=vesafb:off

 olarak değiştirin, bu yöntemle normal bir konsola sahip olacaksınız.
Konsolun sizin ekran kartınızda da grafik yetenekleri kazanması için
bazı iyileştirmeler yapıldı, ancak kernel gibi çok kritik bir pakette
bu değişiklikler yapıldığı için sorun çözüldüyse çözümü Pardus 2008
sürümünde kullanabileceksiniz.