[Pardus-kullanicilari] benim bildigim size ait plugin'ler sizin /home

besim durgun bpardusd at gmail.com
28 Oca 2008 Pzt 21:11:04 EET

> Pardus'ta  nokta ile başlayan dizinler gizli dizin özelliği taşır. Bu
> nedenle bu dizini göremiyorsunuz.

Görebilmek için;
konqueror'da görünüş sekmesi altında gizli dosyaları göster seçeneğini
işaretlemeniz gerekir. Bütün kullanıcı ayarları ile  dizinler
/home/kullanici_adi/. dizinleri ile görülebilir.
amsn kullanıcı dizinine girerken başındaki noktaya dikkat edin. (.amsn)
Adres satırına /home/kullanici_adiniz/.amsn yazarsanız sizi oraya götürür.
Saygılar.
Besim

Vala home de amsn ye dair hiç bişey yok usr de görünüyo plugin i zipten