[Pardus-kullanicilari] amsn

besim durgun bpardusd at gmail.com
28 Oca 2008 Pzt 20:42:37 EET

DeÄŸerli dostum,
Bu kullanıcı platformu ile ilgili bir usül belirtmek istiyorum. Lütfen aynı
başlık ile birden fazla konu açmayın. Bu dördüncü aynı konulu mesajınız.
Size yardımcı olabilecek ve bu yazışmadan yararlanabilecek diğer dostlara
yardımcı olmak açısından,
size verilen yanıta "yanıtla" seçeneği ile yanıt verin. Yanıtlarken de
önceki mesajın anlamını aktarabilecek kısmını koruyup geri kalanı kısaltın
lütfen.

28.01.2008 tarihinde göksel karaca <leonidas_eph at hotmail.com> yazmış: