[Pardus-kullanicilari] PC Kapanma problemi ve Cep telefonu ile internet

MEHMET CIMEN mcimen at hotmail.com
28 Oca 2008 Pzt 15:21:29 EET

Arkadaşlar Merhaba,
Pardus ile yeni tanıştım.Ev ve dizüstü bilgisayarlarıma windows yanına kurdum.
Kuruluş sonrasında şu 2 sorunumu halledemedim.
1-Laptop kapanmıyor.Toshiba L10 marka ,bazı arkadaşların önerdiği gibi,
rpm powerr_off yazdım fayda etmedi.Bazen kapanıyor,bazen kapanmıyor.
Sadece ekran  kararıyor.
2-Cep telefonumu modem olarak kullanarak  internete bağlanamıyorum.
Bu benim için çok önemli.Çünkü ben denizciyim.Hava durumu,bankacılık işlemleri
ve diğer bir çok iletişim işlemlerimi denizde internet ten yapıyorum ve cep
telefonu vasıtası laptop tan bağlanabiliyorum.
Telefonum samsung,windows için CD si var.Bunu pardusta nasıl kullanabilirim.
           Bu konularda acil desteğe ihtiyacım var.Yardımcı olursanız
sevinirim.Teşekkürler hepinize.
MEHMET ÇİMEN
Need to know the score, the latest news, or you need your Hotmail®-get your "fix".
http://www.msnmobilefix.com/Default.aspx