[Pardus-kullanicilari] grub u nereye kurmalıyım

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Oca 2008 Pzt 10:44:39 EET

Arkadaşım
Grub kurmanız için iki seçeneğiniz var. Benimde bilgisayarımda 2 Harddisc
mevcut 1 nci Harddisc de winxp ikinci sabit disk te ise Pardus+diğer os lar
mevcut.
1- Kurulumda harddisc inizi elle seçip Pardus u o bölüme kurduğunuzda
önerilen seçeneğe hiç dokunmadan 1 nci Sabit diskinizin MBR ına grub kurulur
ve Pardus + Winxp seçenekleri ile her iki sistemi de açabilirsiniz.
2- Kurulumda sabit diskinizi elle seçip kuracağınız bölümü seçtikten sonra 2
nci Sabit diskinizin başına (MBR) ına grubu kurdurursunuz.
Bilgisayarınızı açarken F11 boot seçeneği ile sabit diskinizi seçerek Pardus
u  başlatabilir, eğer açılışta hiçbirşey yapmazsanız winxp direkt olarak
açılır. Kolay gelsin

28.01.2008 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmış: