[Pardus-kullanicilari] Tv ve Pardus bağlantısı

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
28 Oca 2008 Pzt 01:03:44 EET

Lenovo 3000 N100 dizüstü bilgisayar kullanıyorum. Bilgisayarım
İntel core 2 dua işlemci
1.6 GHz hız
1024 MB DDR2 ram
2 MB Cache
120 GB hard disk
nvidia
GeForce Go 7300 paylaşımlı ekran kartı özelliklerine sahip.
Bu bilgisayarımda nvidia-settings 'e baktım ama ekran olarak bilgisayarı
kullanacak herhangi bir ayarla karşılaşmadım. s video bağlantım var.
Bilgisayarla arasında bu bağlantıyı kullanabilirim. Yardımlarınız için
teşekkür ederim.