[Pardus-kullanicilari] grub hakkında

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
27 Oca 2008 Paz 23:13:12 EET

Önder Bey Merhaba,
Aslında formata gerek yoktu ama madem en başa
aldınnız o halde önceki iletimde
belirttiğim gibi  Pardus'u ayrıca kurmak daha iyi
olur.
Eğer elinizde çalışan-CD varsa onun içindeki
"gparted" adlı programla
diskinizi kurulum öncesinde bölümlendirebilirsiniz.
Yoksa da dert etmeyin,
kurulum sonrasında da aynı programla gene
bölümlendirebiliyorsunuz.
Kurulum esnasında diskinizi seçtikten sonra Grub'u
nereye kurayım
sorusuna, "diskin başına" (Pardus kurulan disk) diye
cevaplarsanız windows
kurulu öteki diskinize hiç dokunmadan sağlıklı
bir kurulum yapabilirsiniz.
Pardus kurulurken windows kurulumunu da saptayacağı
için Grub içinde bir
seçenek olarak kendiliğinden bir düzenleme
yapacaktır. Yok sorun çıkarsa da
(ki bendeki sata disk yüzünden olmuştu) sonradan
elle Grub düzenlemesi
yapılabiliyor.
Yalnız kurulumdan sonra BIOS'tan açılış
önceliği vermeyi unutmamak lazım.
Hadi kolay gelsin.

27 Oca 2008 Paz tarihinde, onder uysal şunları
yazmıştı:
> ilginize tesekkürler Aydin Bey ben pardusun yüklü
olduğu disk i formatladım
> tekrar kurulum yapmak istiyorum aynı sorunları
yaşamamk için ne

<asenler at yahoo.com> yazmış:

(http://tr.pardus-wiki.org/Nas%C4%B1l:Grub%27u_Kurtarmak)
benim de
sini
windows
kurtarabilirsiniz.
açılış

zıvır

kurulumda

siyah

iiki

nasıl

adresini
gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da