[Pardus-kullanicilari] amsn ( P0rogramlar ) nasıl kurulur?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
27 Oca 2008 Paz 16:38:32 EET

Mujdat Bey,

rpm Pardus'un paket sistemi olmadigindan rpm'leri kuramazsiniz. Kurmak icin
rpm2targz gerekir Huseyin Bey'in dedigi gibi.

Onun disinda liste arsivlerinde arama yaparsaniz bircok benzer sorun ve
yanitini bulabilirsiniz.

Huseyin Bey,

Yanit verirken eger mumkunse paragraf, virgul, soru isareti gibi anlam icin
gerekli araclari kullanabilirseniz cok memnun oluruz.

Saygilar,

Emre