[Pardus-kullanicilari] office belgeleri neler

besim durgun bpardusd at gmail.com
27 Oca 2008 Paz 16:26:06 EET

Sorunuzu tam anlamadım ama, anladığım kadarıyla Windowsda bulunan MS Office
karşılığı olan paketin ne olduğunu soruyorsunuz herhalde. Bu paket
Openoffice. Aynı zamanda koffice'de bu işi görebilir.

Openoffice kurulu geliyor. (Bkz. Pardus menü/uygulamalar/programlar/ofis
dizinine). Ayrıntılı bilgi için
http://tr.pardus-wiki.org/OpenOffice.org

Koffice'i depodan indirmeniz gerekiyor. Ayrıntılı bilgi için bkz.
http://tr.pardus-wiki.org/KOffice

Saygılar.
Besim

27.01.2008 tarihinde göksel karaca <leonidas_eph at hotmail.com> yazmış: