[Pardus-kullanicilari] Sistem çekmecesindeki simgeler masaüstünde!

Oguz oguzzz at gmail.com
27 Oca 2008 Paz 15:05:30 EET

Merhaba bende aynı sorunun mağduruyum, sistem başladığında ilk önce
pencerelerin başlık çubukları gözükmüyor, mecburen compiz'i başlatmak
zorunda kalıyorum. Compiz'i başlattığımda ise bahsettiğiniz gibi sistem
çekmecesindeki bütün simgeler görev çubuğuna yerleşerek masaüstüne geçiyor.
Gerçekten çok sinir bozucu bir durum! Pardus'u ve compiz'i tavsiye ettiğim
bir arkadaşımda aynı sorundan yakınıyor...