[Pardus-kullanicilari] grub hakkında

onder uysal onderpardus at gmail.com
27 Oca 2008 Paz 11:40:49 EET

selamlar
biri 80 diğeri 160 gb iki hard diskim var 160 2 parca birinde windows ve
diğer programlar kurulu diğerindede ıvır zıvır var
80 gb lık hard disk e pardus u kurdum ve kurulumda açılış diskinin başına
grub un kurulmasını istedim önerilen yeri değiştirmedim
kurulum tamamlanıp yeniden başladığımda siyah bir ekran geliyor en üstte
solda  GRUB yazıyor ve imleç önünde yanıp sönüyor birtürlü grub yüklenmiyor
ne windows ane de pardus a girebiliyorum
ayrca pardus için biçimlendirdiğim hard disk iiki parçaya bölüp birinde
pardus sistem dosyaları digerinide depo gibi nasıl kullanabilirim
selamlar

--
www.onderuysal.com