[Pardus-kullanicilari] bittorrent nasıl kullanılır

Linux linuxlist at gmail.com
27 Oca 2008 Paz 11:03:57 EET

2008/1/27 göksel yılmaz <leonidas_eph at hotmail.com>:

> BU torrent prog nasıl kullanılıyo yani ardığımız müzik film prog buluyorum fakat indiremiyorum yardımlarınızı bekliyorum teşiekkürler

Pardusta ktorrent var, diger isletim sistemlerindeki benzerlerine gore
de oldukca basarili bir torrent uygulamasi. Eğer kurmadıysanız
ktorrent'i pisi aracılığı ile kurun. İndirmiş olduğunuz torrent
uzantılı dosyaları ister otomatik ister elle ktorrent içine yükleyin.
"Ayarlar -> KTorrent Programını Yapılandır -> Eklentiler -> Bilgi
Programcığı -> Yükle"
işlemini yaptığınızda ktorrent programı içindeki torrentler ile ilgili
detaylı bilgiler almanız mümkün olacak. Bilgi almak istediğiniz
torrent'e tıklayıp "Paylaşımcılar" sekmesini seçtiğinizde o torrenti
indirip indiremeyeceğiniz hakkında bir fikriniz olur.

amule/limewire/vb. serisinden farklı olarak torrent dosyaları alakasız
web sitelerinde yayınlandığı için artık paylaşımcısı olmayan çok eski
torrent dosyalarına ulaşmanız mümkün ancak bu durumda indirmeniz
mümkün değil :)

Kolay gelsin.