[Pardus-kullanicilari] Pardusta program kaldırmak

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
27 Oca 2008 Paz 01:19:29 EET

2008/1/27 besim durgun <bpardusd at gmail.com>:
> İsbaran Bey'in söylediğine bir şey eklemek istiyorum.
> Paket bağımlılığı diye bir kavram var. Yani kurmuş olduğunuz paketin
> bağımlılıkları olabilir ve bunlarla yüklenmesi (kurulum ve/veya işletimi
> için)gerekir. Bu yüzden bazen paket kaldırayım derken farkına varamayıp
> bağımlılıklarını da kaldırmış olabilirsiniz. Bu yüzden paket kurarken ve
> kaldırırken karşınıza çıkacak uyarılara lütfen dikkat edin. Sistemin
> temelini oluşturan paketleri de bir anda kaldırabilirsiniz. Bu konuya
> dikkatinizi çekmek istedim.

Mevzu çokluortam paketlerinden açıldığı için hayır dedim sadece, e
tabi ki "taban sistem" yazan bölümden ne olduğunu bilmediğiniz bir
paketi kaldırırsanız değişik sonuçları olacaktır :) Uyarı penceresinde
150-200 bağımlılığı var, kaldırmak istiyor musunuz diyorsa ters bir
şeyler vardır :)

>  Saygılar.
> Besim

iyi geceler