[Pardus-kullanicilari] Pardusta program kaldýrmak

besim durgun bpardusd at gmail.com
27 Oca 2008 Paz 00:05:13 EET

İsbaran Bey'in söylediğine bir şey eklemek istiyorum.
Paket bağımlılığı diye bir kavram var. Yani kurmuş olduğunuz paketin
bağımlılıkları olabilir ve bunlarla yüklenmesi (kurulum ve/veya işletimi
için)gerekir. Bu yüzden bazen paket kaldırayım derken farkına varamayıp
bağımlılıklarını da kaldırmış olabilirsiniz. Bu yüzden paket kurarken ve
kaldırırken karşınıza çıkacak uyarılara lütfen dikkat edin. Sistemin
temelini oluşturan paketleri de bir anda kaldırabilirsiniz. Bu konuya
dikkatinizi çekmek istedim.
Saygılar.
Besim

ya da multimedya programı