[Pardus-kullanicilari] RE: amsn ( P0rogramlar ) nasıl kurulur?

Mujdat Pinar mujdatpinar at hotmail.com
26 Oca 2008 Cmt 20:01:12 EET

Cok tesekkurler, ancak bu sorumuzun karsiligi olmuyor.aMSN nin yeni veriyonu birkac gun aradan sonra depolara eklendi ancak oyle kurabildik tabii ki.
Indirdigim herhangi bir dosyayi nasil kuracagim Pardus'a.
Ornegin; nerolinux-3.0.2.1-x86.rpm dosyasini indirdim. Bunu nasil kuracagim. Buna benzer bircok seyle karsilasacagiz. Bizler windows kullanicisiyiz ve uzerine klikleyerek kurmayi ( Calistirmayi ) biliyoruz sadece.
Ben aMSN yi ornek olarak sordum. Diger arkadas haftalardir soruyor ve gordugum kadari ile birtek cevap bile alamamis .Aldigi cevaplar suraya bak, su sayfadan ogrenebilirsin vs. Zaten oralardan ogrenebilseydi bu sekilde sormazdi tahmin ediyorum.
Benim ricam indirdigimiz veya elimizdeki bir programi Pardus'a Nasil kuracagiz ? Malum uzerine klikleme ile kurulmuyor.
Belki size komik gelecektir ama ornegin ;
nerolinux-3.0.2.1-x86.rpm
dosyasini nasil kuracagim ? Bilemiyorum.
Detayli anlatacak arkadasa simdiden cok tesekkur ederim.
Saygilarimla ...

> From: kubilay at kocabalkan.net
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Date: Sat, 26 Jan 2008 09:52:45 +0200
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] amsn nasıl kurulur?
>
> Sevgili arkadaşlar,
>
> AMSN Pardus depolarında mevcut. Paket Yöneticisi (PİSİ) ile rahatlıkla kurabilirsiniz.
>

> --
> Saygılarımla,
>
> H.Kubilay KOCABALKAN
> DOĞANLAR UPS ELEKTRİK ELEKTRONİK
> Tescom Kesintisiz Güç Kaynakları
> Akdeniz Bölgesi Çözüm Ortağı
>
> Yıldız Mah. 216. Sok. No:5/A ANTALYA
> [...]

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://get.live.com