[Pardus-kullanicilari] Mini DV Kameralar.

Ferit Mayatürk ferit.mayaturk at gmail.com
25 Oca 2008 Cum 15:21:16 EET

Thursday 24 January 2008 18:30:35 tarihinde Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Ben geçen hafta aktardım USB üzerinden bilgisayara sesli görüntü. Sony
> mini DV kamerayı özel dock station'ına oturtup, usb kabloyu takınca
> bilgisayara, kameranın lcd ekranında usb seçeneği aktif oluyor oradan
> stream'i seçip, kamerayla gelen sürücüleri yükleyip, herhangi bir
> capture yazılımıyla ses+görüntü aldım.
>
> İyi günler.
Bende de Sony DCR-HC37E model bir miniDV kamera var. Şunları merak ettim.
Windows sürücülerini (Linux sürücüleri yok bildiğim kadar) mi yüklediniz? Bu
işi wine ile mi yaptınız? Peki webcam olarak kullanmayı denediniz mi?

--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi Baştabipliği