[Pardus-kullanicilari] XAMPP pisi paketi?

enes yıldız mavikalemler at gmail.com
25 Oca 2008 Cum 15:12:03 EET

windowstayken wampserver, xampp gibi paket programlarla php kullanıyordum.
pardusta da LAMP tan bahsediliyor ama gerekli paketleri tek tek kurup,
ayarlamak yerine yine hazır paketlerden biri olan XAMPP ın linux sürümünün
pisi paketi yapılabilir mi? sitesinde belirtilen şekilde indirip kendim
kurmayı denedim ancak browser üzerinden erişimde bazı hatalar verdi,
kullanamadım. pisi paketi olursa çok daha kolay olur sanırım