[Pardus-kullanicilari] 3 B Desteği

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
24 Oca 2008 Per 12:01:18 EET

Merhaba Onur Bey,
Niyetim Beryl fantazileriyle ugraşmak degil zaten. Sadece Pardus'u öğrenmeye
çalışıyorum. O önemli değil, ama bahsettiğiniz paketleri yükleyip
bilgisayarı başlattığım halde sistem bilgisi 3B desteğinin olmadığını
söylüyor; bu garıp değil mi?
Saygılar..

23.01.2008 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: