[Pardus-kullanicilari] Tv ve Pardus baglantisi

Linux linuxlist at gmail.com
23 Oca 2008 Çar 19:39:58 EET

> Ekran çıkışından (VGA) TV'ye görüntü aktarmak mümkün, 'TV-out' olması şart değil.  Lakin bunun için bir adaptöre ihtiyaç var; VGA çıkışını S-video ve/veya 'composit' olarak ayırabılen.

Konunun basi hernedense bana gelmemis (belki spam'a gitmis ve
silinmistir) dolayisiyla bu kadarina bir cevap vereyim:
PC VGA - PC VGA kablo ile evdeki pardusumu LCD TV'ye sorunsuz
bağladım. xorg.conf dosyasini sildim ve yeniden baslattim, hersey
tamamdi.

Normal TV'ler derken, hemen hemen tum plazma ve lcd tvlerde PC girisi
var. PC girisi yoksa bile HDMI adaptorleri bildigim kadariyla cok
pahali degil.

Saygilar.