[Pardus-kullanicilari] Efax-gtk ayarları

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
23 Oca 2008 Çar 16:24:47 EET

Merhaba,
Bendeki /var/lock/ dizini boş. İzin durumu da,
kullanıcı/users şeklinde ve
kullanıcı+grup görüp-yazabilir olarak
gözüküyor. Yani siz de bu dizinin
izinlerini genişletmelisiniz gibi geliyor.
Tlf no girerkenden kastınız faks göndereceğiniz no
ise, normal telefon
çevirirken ne tuşluyorsanız aynısı olacak.

Kolay gelsin.

23 Oca 2008 Çar tarihinde, hadildonmez şunları
yazmıştı:
> Merhaba.
>
> Efax-gtk kurdum ama ayarlarını bir türlü tam
olarak yapamadım. En son
> geldiğim noktada:
>
> "efax-0.9a: Çrş 23 Oca 2008 12:56:27 EETHata:can't
open pre-lock file
> /var/lock/TMP..03929: Erişim engellendi"
>
> uyarısını alıyordum. Eski bir mesajda /var/lock
dosyasını
> değiştirebileceğimiz söyleniyordu. Ev dizinim
içinde bir lock dizini
> oluşturup onun adresini gösterdim. Şimdi şu
uyarıyı veriyor:

> "efax-0.9a: Çrş 23 Oca 2008 12:59:31 EETHata:can't
open pre-lock file
> /Home/Adil/lock/TMP..04341: Böyle bir dosya ya da
dizin yok"

> Acaba dizinin adresini mi yanlış gösteriyorum,
yoksa yanlış yerde mi
> oluşturdum?
>
> Bir sorum da şu:
>
> Telefon numarası girerken alan kodunun başına "0"
mı, yoksa "90" mı girmem
> gerekiyor?
>
> Teşekkür ederim.
>
> Saygılarımla.
>
> H.Adil Dönmez

>_ Mynet Eksenim’e hemen üye ol,
> konserlere ücretsiz davetiye kazan!

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da