[Pardus-kullanicilari] konu yazın , yazmayana cevap vermeyin (Cok mu zor)

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
23 Oca 2008 Çar 14:47:52 EET

Date: Wed, 23 Jan 2008 13:22:03 +0200
From: "Isbaran Akcayir" <isbaran at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Ynt: konu yazın , yazmayana cevap
        vermeyin (Cok mu zor)
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

Adil Bey, postalara cevap verirken yazdığınız konular Ynt: ile
başladığından yeni bir posta gibi algılanıyor. Mail istemcinizin
ayarlarını
o kısmı Re: yapacak şekilde değiştirebilir misiniz ?
Çoğunluk böyle kullandığı için sizin değiştirmeniz uygun olur, ayrıca
spam olarak algılanıyor sizin postalar ve yerine ulaşmıyor bu davranış
yüzünden.

--
İşbaran Akçayır

İşbaran bey uyarınız için teşekkür ederim. Sorunu düzeltmek isterim
ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Acaba dil kodlaması ile mi ilgili? Bu
yanıtı gönderirken Konu kutucuğunun içindeki "Ynt:" ibaresini "Re:" diye
değiştirdim. Eğer bu yeterliyse bir daha aynı şeyi yapmaya dikkat ederim.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

Mynet Eksenim’e hemen üye ol,
konserlere ücretsiz davetiye kazan!