[Pardus-kullanicilari] Acilista bir programi root olarak gecikmeli calistirmak

Linux linuxlist at gmail.com
22 Oca 2008 Sal 20:15:09 EET

>  yeni sürüm lirc ile sorun düzelmedi mi ? (0.8.3_pre1)

Bazen soru sorarken bir aydınlanma hasıl oluyor ve farkedilmeyenler
farkediliveriyor.

Biraz önceki e-postayı gönderdikten sonra hem autoload hem de
local.start içinde lirc-serial yazdığımı farkettim. Ancak bu isimde
bir modül olmadığı gibi normalde konsolda bunu yazınca herhangi bir
hata vermiyor ancak açılışta bilgisayarın kilitlenmesine sebep oluyor.

Yazmam gereken şey lirc_serial
Her bilgisayarı açtığımda bunu otomatik yazmaya alıştığım için _ ile -
arasındaki farkı farkedememişim.

Yeni sürüm ile bu sorun düzeldi mi bilemiyorum, zira ben eski sürüm
ile de bu "-" hatasını yapmıştım.

Bu arada sleep ve & numarasını nasıl akıl edemedim diye de hayıflanmaktayım :)

Vaktini aldığım herkesten özür dilerim :)
Saygılarımla.