[Pardus-kullanicilari] Acilista bir programi root olarak gecikmeli calistirmak

Linux linuxlist at gmail.com
22 Oca 2008 Sal 19:59:12 EET

Merhaba,

vdr programını kullanarak televizyon izlerken uzaktan kumanda
kullanabilmek için lirc-serial modülünü açılışta yüklemem gerekiyor.
Aşağıdaki metodların ikisini de ayrı ayrı denedim, sistem öyle bir
kilitlendi ki ancak ÇalışanCD ile bu satırları silmemle düzeldi.

* /etc/modules.autoload/kernel-2.6 dosyasına lirc_serial ekledim
* /etc/conf.d/local.start dosyasına modprobe lirc_serial satırını ekledim.

Tahminim modprobe lirc_serial komutunu biraz daha geç çalıştırmam
gerekiyor ki Pardus kilitlenmesin. Ancak root olarak çalıştırmak
gerektiğinden dolayı sudo dediğimde parola soruyor. Oysa parola
sormasın istiyorum.

Bunu yapabilmemin yolu var mı?

Saygılar.
Umut.