[Pardus-kullanicilari] Yine bir Firefox Sorunum

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
22 Oca 2008 Sal 15:31:25 EET

> Bir forumda ya da herhangi bir sitede "textbox" diye adlandırılan metin
> kutularına birşey yazarken, birden yazmamaya başlıyor ve tekrar "textbox" a
> tıklamam gerekiyor yazıyı yazabilmem için. Nedendir bu sorun?

Bazı sitelerde sayfa tam olarak yüklendikten sonra belli bir metin kutusuna
kursör odaklanmaktadır. Sayfa tam yüklenmeden önce yazmaya başlarsanız sayfa
yüklenmesi tamamlandığında kursör odağı değiştiği için bu tür bir problem
olabiliyor galiba. Zaman zaman benim de başıma geliyor. Sayfanın tamamen
yüklenmesini bekledikten sonra yazmaya başlayınca sorun olmuyor bende.