[Pardus-kullanicilari] VirualBox 1.5.4 yükleme sonrasý bulduðum kernel derleyememe sorunum.

besim durgun bpardusd at gmail.com
22 Oca 2008 Sal 12:56:42 EET

Kubilay Bey
/etc/init.d dizininde bulunan vboxdrv kabuk betiğini çalıştırdığında,
kullandığı parametrede derlemek için
include/linux/autoconf.h  veya include/config/auto.conf dosyalarını
bulamadığını söylüyor.

Buna çözüm olarak
"make oldconfig && make prepare" komutlarını kernel src  altında
çalıştırmanızı söylüyor. Siz sanki yanlış görmediysem "make xconfig "
komutunu vermiÅŸsiniz.

Bir de bunu dener misiniz?

Saygılar.

Besim