[Pardus-kullanicilari] initramfs

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Oca 2008 Pzt 20:03:17 EET

21.01.2008 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,
>
> mkinitrd ile değil mkinitramfs ile oluşturmanız gerekiyor bunu.
> mkinitramfs --help komutuyla seçenekleri görebilirsiniz. Hiç denemedim ama
> kullanacağınız temayı da --fbsplash parametresi ile belirleyebiliyorsunuz
> sanırım.
>
> grub.conf altında da hem kernel hem de initramfs'in sürüm numaralarını
> doğru yazdığınıza emin olun.

ufak bir ekleme yapayım; Pardus-2007 için -yanlış hatırlamıyorsam Onur Küçük
demişti- kernel splash değiştirmenin
çok zahmetli olduğunu, sorun yaşanabileceğini, hiç dokunmamanın daha iyi
olacağını, Pardus-2008 için bu konuda
iyileştirmeler olacağını duymuştum.

ben bu konuya hakim değilim, yanlış anladıysam lütfen düzeltin...