[Pardus-kullanicilari] ODTÜ' de internete bağlanamama sorunu

Montserrat mhackmail at gmail.com
21 Oca 2008 Pzt 19:59:42 EET

Windowsta bağlanabiliyorsanız çok büyük ihtimalle Pardustaki ayarlar
yanlıştır.
İkinci IP bloğunda olduğunuzu düşünüyorum ve gördüğüm kadarıyla
girdiğiniz gateway ve netmas adresleri birinci IP bloğunun. Danışmadan
doğru gateway ve netmask adreslerini alırsanız sorunsuz çalışır.

Sorununuz devam ederse Bilgisayar Topluluğuna uğrayabilirsiniz :D