[Pardus-kullanicilari] tasma/sistem/ önyükleyicide degisiklik sonrasi hata

aydin gunduz birelinnesivar at yahoo.com
21 Oca 2008 Pzt 15:03:47 EET

olmadi hiçbir şekilde ve formatı attım.... isbaran akcayir arkaşa teşekkür ettikten sonra diğer kullanıcı arkadaşlara küçük bir not: tasma'dan sistem seçenekleri ve önyükleyiciye geldiğinizde sadece "öntanımlı ata" kutucuğuna onay işaretinizi koyun başka hiçbir şeye ilişmeyin (üst kutucukta tıkladığında bilgisayarınızdaki diğer işletim sistemlerini de gösteren kısımdan bahsediyorum oraları seçip değiştirince çıkan alt kutucuklara da elle çekirdek ya da işletim sisteminin kurulu yol'unu (Path) yazmanız gerekiyor yazmadığınızda hata veriyor, değiştiremiyorsunuz tekrar eski seçeneğe döndüğünüzde herşey eskiye de dönmüyor tam bir karışıklık ve format durumuyla karşılaşılabiliyor)