[Pardus-kullanicilari] internet bağlantı sorunu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
21 Oca 2008 Pzt 14:55:53 EET

21 January 2008 Monday 14:44:45 tarihinde Seref YILDIRIM şunları yazmıştı:
> Pardus 2007.1 kurulu iken yaşadığım kablosuz bağlantı sorununu Pardus 2007.3 ile çözdüm
> önceki kurulumda tanıtamadığım kablosuz bağlantı kartını artık tanıyor, otomatik ayarlarda
> alamadığı ağ adresini, elle ip no girince alıyor ama hiç bir internet sayfasına ulaşamıyorum.
> ne yapabilirim?

Büyük ihtimalle ağ geçidini yanlış veriyorsunuz. Ağ geçidi olarak tanımlı olan adresi (ve diğer ağ ayarlarınızı) öğrenebilir miyiz ("network info bağlantıadı" komutunu konsolda (tırnaksız elbette) vererek bu bilgileri
kolayca öğrenebilirsiniz)?