[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: nero linux pardus'a nasıl kurulur

zaferyeniboyut zaferyeniboyut at mynet.com
20 Oca 2008 Paz 16:13:36 EET

selam ısbaran alem adamsın ancak haklısın evet açık kaynaklı var ancak ben
iso dosyasını o kadar döküman okuduktan sonra k3b de
yazdıramadım..indirdiğim fluxbuntu cd si bir türlü boot etmedi epey cd
heba oldu..madem neronun linux olanı var bende onu deneyeyim
dedim..:}sonuçta o da ücretsiz..bu arada tüm uğraşıma rağmen yinede
windowsta yazdırmayı asla düşünmedim..burada da takdiri hakettim değil
mi:}
inşallah kolay olacak..teşekkürler