[Pardus-kullanicilari] Mandriva kurulu bilgisayara Pardus

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
20 Oca 2008 Paz 00:06:22 EET

19.01.2008 tarihinde mustafa <sandiklinet at gmail.com> yazmış:

> Merhaba Arkadaşlar,

merhaba

Mandriva kurulu bilgisayara Pardus 2007.3 sürümünü de kurmak istiyoruz.
> Ubuntu 7.10, başka bir işletim sistemi varsa bunu tanıyordu, hiçbir işlem
> yapmadan yönergeleri izleyerek kurulabiliyordu.
> Acaba, Pardus 2007.3'tede böyle bir özellik var mı? Yani, 'başka bir
> işletim sistemi var, Pardus'u başa kuruyorum' gibi bir mesaj çıkıyor mu?
> Deneyen var mı?

Pardus'la beraber pek çok dağıtımı denedim. Pardus'taki açılış yöneticisini
kullanarak veya root yetkileriyle
/boot/grub/grub.conf dosyasına söz konusu dağıtımın (dağıtımların) açılış
bilgilerini elle ekleyerek beraberce
kullanabilirsiniz. Pardus-2008 yol
haritasında<http://tr.pardus-wiki.org/Yol_Haritas%25C4%25B1:Pardus-2008>bu
konu için gelişmeler olacağı gözüküyor