[Pardus-kullanicilari] amsn nasýl kurulur?

besim durgun bpardusd at gmail.com
19 Oca 2008 Cmt 23:38:14 EET

Diğer arkadaşların söylediklerine ek olarak, herhangi bir programa
ihtiyacınız olursa,

1. Öncelikle bu programın pisi paketinin yapılmış olup olmadığını tespit
etmeniz işinizi kolaylaştırır. Bunu gerek bu foruma sorarak gerekse pisi
paket yöneticisinde paket adını yazıp aratarak yapabilirsiniz.
2. EÄŸer bu yoksa, kaynak paketten derleyerek kurabilirsiniz. Bununla ilgili
pardus wiki'de belirtilmiÅŸ olan sayfaya bakabilirsiniz:
 http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:%C4%B0%C3%A7indekiler
3. Bazı durumlarda programın ne kendisi ne de muadili olmayabilir. Bu
durumda 2 çözümünüz var. Birincisi wine paketi ile windows platformuna uygun
programın .exe dosyasını kurmanız. Bu paket her zaman çok verimli
çalışamayabilir ama yine de bayağı başarılı olduğunu düşünüyorum. İkinci
çözümünüz bir sanal platformda programı windows'a kurmanız. Ben daha çok bu
yolu tercih ediyorum. Bununla ilgili bilgiye ÅŸuradan ulaÅŸabilirsiniz:
http://tr.pardus-wiki.org/Sanalla%C5%9Ft%C4%B1rma:%C4%B0%C3%A7indekiler

Kolay gelsin.

Besim

19.01.2008 tarihinde cenk yücedağ <lovephilosopher at yahoo.com.tr> yazmış: