[Pardus-kullanicilari] kthememanager sorunu

Serdar YÝÐÝT syigitisk at gmail.com
19 Oca 2008 Cmt 20:21:07 EET

kthememanager ile tema yüklemeye çalışırken birkaç tema yükleyip
kaldırdıktan sonra
ana tema Redmond da takılı kaldı.Tekrar kthememanager la tema indirip
yüklemeye çalıştım
yüklemedi. /usr/kde/3.5/share/apps/kdm/themes/ altına başka tema koydum,
erişimini düzelttim,
/usr/kde/3.5/share/config/kdm/kdmrc adlı dosyadan da yolunu değiştirdim ama
cevap alamadım.
Bir forumda da kthememanager ".kth" uzantılı dosyaları çalıştırıyor diye
okudum. Bunu da denedim
fakat tema listesine temayı eklemesine rağmen kurmadı. Çözümü bilenler
paylaşırsa sevinirim.