[Pardus-kullanicilari] Hp Deskjet 3745 Çok Garip Bİr Sorun

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
19 Oca 2008 Cmt 16:55:33 EET

Hp Deskjet 3745 yazıcımın siyah kartuşu bitmişti. Siyah kartuş aldım taktım ve ne olduysa bundan sonra oldu; çünkü çıktı almaya çalıştığımda sadece yeşil renkte çıktı veriyor. Openoffice, kword, abiword, ile aldığım tüm çıktılar yeşil. Sayfayı tümünü seç deyip siyah olarak ayarlasam da durum hep aynı. Tasmadan yazıcı ayarlarına bakmak istiyorum ama Tasmadaki yönetici moduna geçilemediği için bu seçeneği de deneyemedim ne yazık ki... Bu durumun aynısını tek değişiklikle sanırım çıktı hep kırmızı oluyordu bu listede okumuştum. Acaba sorunun çözümü var mı?... Yoksa çıktı almak için Windows'u açmanın can sıkıcı olduğunu sanırım tahmin ediyorsunuzdur. Kolay gelsin, iyi günler.
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://get.live.com