[Pardus-kullanicilari] Domain Controller, active directory

Engin Gedik gedik.engin at gmail.com
19 Oca 2008 Cmt 13:13:01 EET

Merhabalar,

Pardus u şirketimizin domain controller üzerine alamadım fakat active
directory ile konuşturmayı başardım. Suse linux u domainimize bağlayan bir
arkadaşla, Pardus u da bağlayabileceğimizi düşündük. aynı adımları
gerçekleştirmemize rağmen domaine dahil edemedik.internette aramalar yaptım
fakat doğru bilgilere ulaşamadım.

Eger Pardus u domain e alırsam, tüm şirketimizde kullanmaya
başlayabileceğimizi düşünüyorum. Ayrıca 1500 civarı Windows lisans
ücretinin, yurt içinde kalmasını sağlayabiliriz. Özgür yazılım ve Pardus
sayesinde ülkemize katkıda bulunarak üstümüze düşen görevi yapmış
olacağımızı düşünüyorum.

Bu konuda yardımlarınız için şimdiden tşk ederim.