[Pardus-kullanicilari] Ynt: Akbank

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
18 Oca 2008 Cum 22:47:12 EET

Date: Fri, 18 Jan 2008 10:12:47 +0200
From: " Serdar Özgür " <vefaliserdar at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Akbank
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

Asıl Sizin bu yaptığınız terbiyesizlik değil mi Aydın bey? Resmen bir
kuruma
hakaret ediyorsunuz! Eğer bir sorununuz varsa bu biçimde davranmak yerine
edep dahilinde gerekenleri yapar ve bankanın haberinin bile olmadığı bir
mail grubundan - yanıt hakkını
kullanamayacağı için bu da bir suçtur - saldırarak başkalarını da bu
suçunuza ortak etmeye çalışmazsınız! Ayrıca
bu mail grubunu amacının dışında kişisel hırsınızı tatmin edecek bir
araç olarak kullanmazsınız! Ve başta benim olmak üzere birçok grup
üyesinin sinirini zıplatıp gününü berbat edemezsiniz!

Elimden geldiğince bütün mesajları okuyorum ama en heyecanlısını
kaçırmışım... Hakaret, terbiyesizlik, edepsizlik, azmettirmeye teşebbüs,
sinir zıplatma... 7 kısım tekmili birden!... Vallahi bravo!... Listenin
adını çete diye değiştirsek yeridir. Baksanıza aramızda Çakal Carlos'un
yerine aday biri barınıyor haberimiz yok... Bu bilgi yayılırsa Pardus için
kötü olur.

Mynet Eksenim’e hemen üye ol,
konserlere ücretsiz davetiye kazan!