[Pardus-kullanicilari] Fwd: GeForce 4 440 Go

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
18 Oca 2008 Cum 18:26:21 EET

18.01.2008 tarihinde Yılmaz DARCAN <darcany at gmail.com> yazmış:

> "*sudo nvidia-xconfig"komutundan sonra derlenen (yani size gönderdiğim)"
> xorg.conf"dosyası ile hiç açılmadığı için göremiyorum.Fakat kendi
> oluşturduğu "xorg.conf"dosyasında enson "800x600" vardı ben "1024x768"
> ilave ettim ve öğle kullanıyorum,ama 3B desteğim yok.*

merhaba,

xorg.conf dosyanızda yazdığına göre sistem kartınızı aşağıdaki gibi görüyor.

    BoardName  "NV17 [GeForce4 440 Go]"

burada yazanlara<http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:NVidia_S%25C3%25BCr%25C3%25BCc%25C3%25BC_Kurulumu/S%25C3%25BCr%25C3%25BCc%25C3%25BC_Se%25C3%25A7imi>göre
"nvidia-kernel,
nvidia-tools, nvidia-glx" paketlerini kurmanız gerekiyor.

eğer sisteminizde nvidia-new veya nvidia-old serisi sürücüler varsa ilk
olarak onları kaldırıp bunları kurun.

ardından bir konsole açıp su komutuyla root olun.

nvidia-xconfig
update-opengl nvidia && update-environment

komutlarını verip reboot komutuyla sistemi baştan başlatın. bunlara rağmen
masaüstüne giremeyip siyah
ekrana düşerseniz. nvidia-xconfig komutunun oluşturduğu dosyayı buraya
yapıştırın bir bakalım. siz
reboot komutundan önce, nvidia-xconfig komutundan sonra oluşan
xorg.confdosyasını ev dizinine
kopyalayın her ihtimale karşı...

kolay gelsin...