[Pardus-kullanicilari] Fwd: GeForce 4 440 Go

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
18 Oca 2008 Cum 15:06:59 EET

Friday 18 January 2008 14:49:00 tarihinde Yılmaz DARCAN şunları yazmıştı:
> cevap verecek yokmu?

Nvidia ekran kartım olmadığı için ne kadar yardımcı olabilirim bilmiyorum ama wiki deki " http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:NVidia_S%C3%BCr%C3%BCc%C3%BC_Kurulumu" anlatımda "kdesu kwrite /etc/X11/xorg.conf komutunu verin ve parolanızı girin. Section "Screen" bölümü altında DefaultDepth ve Depth değerlerini 24 yapın ve kaydedin." yazan kısmı uyguladınız mı?

siyah ekranda Ctrl+Alt+F1 tuşlarına birlikte bastığınızda konsol ekranı gelecektir. Buradan Kullanıcı adınız ve şifreniz ile veya root olarak giriş yapabilirsiniz. Daha sonrada kdesu kwrite /etc/X11/xorg.conf komutu ile gerekli düzenlemeyi yapabilirsiniz.

--
Saygılarımla,

H.Kubilay KOCABALKAN
DOÄžANLAR UPS ELEKTRÄ°K ELEKTRONÄ°K