[Pardus-kullanicilari] Acer Aspire 5315 Ağ kartı sorunu?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
18 Oca 2008 Cum 14:48:23 EET

Merhabalar,
Acer Aspire 5315 dizüstüne ağ kartları tanıtamama sorunu halen devam
etmekte. Geçici bir çözüm olarak ndiswrapper önerildi ama sitesinden
gelen tar dosyayı Pardus 2007-3'e kuramadım. Pisi dosyasını aradım ancak
ona da ulaşamadım. En azından 2007.3 ile çalışabilecek bir pisi
dosyasını nereden bulabilirim?

Tabi pisi dosyasını bulduktan sonra windoz sürücülerini tanıtma işi var
ki o daha da büyük bir sorun olacaktır. Ama bir şekilde çözülür sanırım :)

--
Saygılarımla,
Mucip:)