[Pardus-kullanicilari] RTL 8110 ethernet karti baglanti problemi

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
18 Oca 2008 Cum 11:33:30 EET

Benzer sorunu geçenlerde ben de yaşamıştım. (onboard rtl8110/8169)
Bana önerilen çözüm:
Eğer winxp kurulu makinaya pardus yüklenmişse, xp'de aygıt yöneticisi -> sürücü özellikleri -> Güç yönetimi sekmesinde "güç kazancı sağlamak için bilgisayar bu aygıtı kapatsın seçeneğinin işaretli olmaması gerekiyor.

ben bu şekilde çözmüştüm sorunumu.

umarım sizinde sorununuz çözülür

Munir