[Pardus-kullanicilari] Firefox e-okul sayfası

mustafa sandiklinet at gmail.com
17 Oca 2008 Per 21:28:57 EET

Okullarda Pardus kullanımıyla ilgili öğretmen sendikaları da
bilgilendirilmeli. Hatta, başlangıcı sendikalar yapmalı. Yani Pardus
kullanmaya başlamalılar. Her sendika binasında, bilgisayarını getiren
öğretmene Pardus kurulmalı, kurulması öğretilmeli.
Herkese iyi çalışmalar.

17.01.2008 tarihinde Ayan Öztürk <ayanozturk at gmail.com> yazmış: