[Pardus-kullanicilari] Herkes için E-Devlet

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
17 Oca 2008 Per 19:58:56 EET

http://herkesicin-e-devlet.blogspot.com/

Pardus ile kullanamadığınız e-devlet projelerini "ulaşamıyorum"
bağlantısından yorum olarak bildirirseniz konu olarak açılacaktır.

E-devlet Projelerindeki bu sorunlardan oldukça rahatsız olduğumdan bu
sayfayı  ben açtım. Sayfanın amacı gogıl aramalarında konuyu gündemde
tutarak kamuoyunun bilgilenmesini sağlamak ve bir nevi kullanıcıların
katılımıyla oto-kontrol hizmeti sunarak bu yanlışlıkların düzeltilmesi
konusundaki yapıcı çalışmaların gündeme gelmesini sağlamak.