[Pardus-kullanicilari] Firefox e-okul sayfası

Özkan ozatmaca at gmail.com
17 Oca 2008 Per 19:42:20 EET

pardus'yetkililerinin mebi mahkemeye vermesi uygun olurmu. sonuçta devlet
kurumu ama milli yazılım olan pardusun içinde bulundurduğu firefox
programının e okula girmesini engelliyor. bu resmen tekelleşmeye hizmet
etmek ve ticari bir firmaya taraf olmaktır. mebin yaptığı yazılım belli bir
firmaının browserine yönelik olmamalı. bu konuda pardus yetkilileri adım
atamazlarmı.

15.01.2008 tarihinde Ali E.İMREK <alierkanimrek at gmail.com> yazmış: