[Pardus-kullanicilari] Akbank

Şenol EKER pardus at kocaeli.org
17 Oca 2008 Per 19:16:00 EET

Benzer bir olayda (bankayı hatırlamıyorum) "İnternet bankacılığını
kullanabilmek için microsoft markalı bir işletim sistemi kullanmam
gerektirdiğini bildirdiniz, Bendeki işletim sistemi başka marka olduğundan
internet bankacılığını kullanamıyorum. Bu yüzden telefon bankacılığını
kullanmak istiyorum. Evimdeki telefonum panasonic marka. Bu markalı
telefonla telefon bankacılığınızı kullanabilir miyim" şeklinde
özetlenebilecek bir mail göndermiştim.
"Evet, kullanabilirsiniz" diye cevap gelmişti :(