[Pardus-kullanicilari] wireless?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Oca 2008 Per 18:24:58 EET

17.01.2008 tarihinde mehmet karpuz <mkarpuz61 at gmail.com> yazmış:

> denedim kardeş onu da denedim ama nafile. adres alınamadı deyip duruyo
> kafayı yicem  nerde terslik var diye yakında

ben bazı kablosuz ağlarda sorun yaşadığımda konsole kullanarak bağlanıyorum.

eğer kablosuz ağınız için hiçbir parola yoksa, ağ yöneticisindeki tüm
profillerin işaretlerini
kaldırın, aktif olmasınlar. ardından bir konsole açıp "root" olarak dhcpcd
eth1 komutunu verin.
eğer kablosuz ağ cihazınız "eth1" değilse onu değiştirin. bulabilmek için
root olarak iwconfig
komutunu verebilirsiniz.

eğer olmazsa iwconfig ve iwlist eth1 scan komutlarının çıktılarını
iletirseniz daha fazla yorum yapabilirim...