[Pardus-kullanicilari] Ynt: Fax

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Oca 2008 Per 09:39:46 EET

Thu, 17 Jan 2008 00:52:09 +0200 (EET), "hadildonmez"
<hadildonmez at mynet.com> :

> Doruk bey Internet'te sahiden bir sürü bilgi/belge var ama hepsi
> farklı dağıtımlar için yazılmış. Birini örnek olarak aşağıya
> yapıştırıyorum.
> Biz Linux'u yeterince öğrenememiş Pardus kullanıcıları, örneğin
> aşağıdaki Debian için yazılmış belgeyi kendi dağıtımımızın diline
> çeviremeyebiliyoruz.
Adil Bey zaten mesajlarinizdan anladigim gibi derdiniz sadece kendi
evinizde ayda yilda bir tane faks gondermek/almak ise, bunun icin
Hylafax ayarlamakla ugrasmaniz hic anlamli degil.

Hylafax kurumlarin faks ihtiyaclarini karsilamak icin hazirlanmis tam
tesekkullu bir sunucu. Ev kullanimi icin biraz "agir" kaciyor. Size
ayarlamasinin zor gelmesinin nedeni de bu.

Ev kullanicilari icin efax-gtk ya da benzeri daha basit cozumlere
yonelmek daha mantikli olur diye dusunuyorum.

                   Doruk