[Pardus-kullanicilari] simge yapma ve kurulabilir hale getirme

aydin gunduz birelinnesivar at yahoo.com
17 Oca 2008 Per 01:04:45 EET

değişik simgeler tasarlıyorum Pardusum için, bunları  komple bir simgeseti haline dönüştürmek niyetim, bilmek istediğim kaç tane ve neler için simgeler yapmak gerekiyor ve bunları pardusa yüklenebilir hale nasıl getirebilirim (yani simge setini kullanıcı basitçe işaretlediğinde tasmayla ilgili yere gelip  kurulabilecek) eskiden pardusun standart  bir simge setini açar (kopyasını) kendi yaptıklarımı üzerine yazdırır ve kullanırdım ama çok zahmetli bir yöntemdi (2007.2' de yapardım sonra 2007.3 bu numarayı yemez oldu :)))

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ