[Pardus-kullanicilari] wireless?

mehmet karpuz mkarpuz61 at gmail.com
16 Oca 2008 Çar 23:20:35 EET

arkadaşlar wireless ile nete giremiyorum pardus ta. wireless kartını tanıyor
makine hatta civardaki kablosuz ağları da listeliyor ama bağlanamaıyorum.
sürekli adres alınamadı diyor. ben üniversite öğrencisiyim burda
üniversitenin kablosuz ağını kullanıyorum şifresiz bi bağlantı. xp ile
sorunsuz bağlanırken pardus ta niçin adres alınamadı hatasını sürekli
tekrarlıyor? bir de pardusda depodan indirdiğim bir programla ağı
inceliyorum hız 1mbps olarak görüyor. xp ile açınca ise 11 mbps gösteriyor.
acaba yanlışlık nerde ?