[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
16 Oca 2008 Çar 18:40:07 EET

Ali Bey, sizi uğraştırıyorum ama son bir soru ile konuyu kapatacağım. Yani anladığım kadarıyla fax göndermek için telofon hattımızı bilgisayarımızdaki winmodem soketine takacağız. Eğer böyle ise gerçekten çağdışı demeyelim ama eski bir teknoloji olarak kalmış ve can sıkıcı durum. Teşekkür ederim tüm sorularımı yanıtladığınız için. Kolay gelsin iyi günler.