[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Oca 2008 Çar 16:14:04 EET

Wed, 16 Jan 2008 15:17:51 +0200, Süleyman Bostancı
<bjk1903x at hotmail.com> :

> Fax konusunda daha önce JHylafax ile yaptığım denemelerde hiçbir
> başarı sağlayamadım. Sistemde Hylafax server da kurulu ancak bunun
> ayarları nerden yapılır nasıl yapılır bilemiyorum. Bilgisi olan
> arkadaşlardan yardım bekliyorum. Bence bu fax olayını sorun olmaktan
> çıkaralım bir an önce.

Hylafax sunucu ayarlari ve calistirilmasi ile ilgili internette tonla
belge var. Biraz google aramasi ile istemediginiz kadar bilgiye
ulasabilirsiniz.

Aradiginiz iki grafik arayuze tiklayayim, Hylafax kendiliginden
ayarlansin ise, boyle bir sey ne yazik ki yok (en azindan benim
bildigim).

Daha once de yazdigim gibi JHylafax sadece bir Hylafax istemcisi.
Duzgun ayarlanmis, calisan bir Hylafax servisi olmadikca bir ise
yaramaz.

                   Doruk